Frequently Asked Questions
LAS PREGUNTAS
MÁS FRECUENTES

Can I have my order shipped via UPS to a P.O. Box?
We provide shipping via UPS and they will only accept shipments to a valid street address. UPS does not deliver to P.O. Boxes. Your shipping request addressed to a P.O. Box will be delayed and will require an address correction before shipment. Additionally, Army Post Office (APO) and Fleet Post Office (FPO) addresses are not accepted. Contact our Coffee Experts to learn more or call our Coffee Hotline at 1-2345-6789.
How long will my coffee order take?
Our centrally located Indiana roastery means orders arrive as quickly as possible, whether heading to the East Coast, West Coast, or somewhere in between. We offer UPS shipping options for Ground, 2-Day or Next Day. Your coffee products will be shipped after it is roasted and packaged (not necessarily the same day you order).
What is your Refund Policy and do you accept returns?
Customers must contact our store within 14 days of the original order date if an order arrives damaged or includes the wrong product(s). We will credit your account with a refund after our warehouse receives your non-perishable drinkware or wearables. If an error was made, if you are not happy with the coffee, or if you received a damaged product, please get in touch with us so we can make it right.
Can I exchange my coffee order into another product?
Coffee is a perishable product, so we DO NOT accept any coffee returns (unless a Coffee Expert specifically requests a return in writing). However, if an error was made, you are not happy with the coffee, or you received a damaged product, please contact us so we can make it right. All shipping charges are non-refundable, and the Refund Policy does not extend beyond the 14-day window.
I ordered the wrong coffee, what should I do?
If you just placed your order, have confirmed that the coffee has not shipped, please contact us immediately, and we should be able to refund your order and issue a new one. If your coffee has already shipped or was delivered and either an error was made or you are not happy with the coffee, please call us or submit a request, so we can understand how to make it right.
1. ¿A dónde envían?
Envíos a toda la República Mexicana y Estados Unidos vía ONPOST
¿De qué están hechos los productos?
100% de Piel. El proceso de creación y elaboración de Loun, es un proceso artesanal y único, ya que cada pieza esta hecha a mano de principio a fin, nos enorgullece reconocer que dentro de nuestro taller estamos rodeadas de mujeres trabajadoras que han salido adelante de muchas situaciones desafortunadas y cada día ponen todo su esfuerzo y dedicación en cada pieza.
En la producción de nuestras bolsas llevamos a cabo tres procesos que son: Corte Armado, pegado y costuraAcabado y retoque
¿Qué tán grandes son las bolsas?
En la página web de LOUN vienen especificadas las medidas de cada modelo al seleccionarlo.
¿Qué cuidados se deben de tener con las bolsas?
Al ser piel es un material que aguanta mucho, pero no es conveniente mojarla. Es recomendable guardarla en su guarda polvos y mantenerla con relleno para evitar arrugas que se marquen en la piel. Puedes pasarle un paño seco siempre que termines de usarla para mantenerla como la tuviste desde un inicio.
¿Puedo devolver o cambiar mi producto?
Para hacer cambios deberás contactar al correo info@loun.com.mx, anexar tu recibo y solicitar el cambio en no másde 30 días a partir de cuando realizaste la compra. El cambio está sujeto a disponibilidad. En caso de cambiarse por un producto de menor costo, se otorga una tarjeta de LOUN con la bonificación del saldo a favor. No hay devoluciones. Para más información, consulta en nuestra página web los
¿Si tengo una duda, a quién contacto?
Puedes escribirnos en Instagram @loun.mx o por correo a
¿Hacen facturas?
Sí, solicita tu factura escribiendo al correo info@loun.com.mx
Cannot Find Your Answer?